Isnin, Julai 05, 2010

SELAMAT HARI BAPA

Aku, suamiku & Sarah bergambar di depan Planetrium Melaka.






Bergambar di pintu gerbang Planetrium Melaka.

Memang kagum tengok octopus yg dibuat dan dibentuk menggunakan belon.
Yang ini pulak dress dari belon2,


Ikan-ikan Nemo ni yg juga dibuat daripada belon sebenarnyer tergantung di awangan JJ Melaka tau.Tengoklah tiram & mutiara ni...aku mmg tabik spring kt pereka yg memang kreatif ni.
My Tombams... :)
.




Di MPH JJ Melaka



SELAMAT HARI BAPA buat suamiku Shahrudin Hj Abu dan bapaku ayahanda Abdul Wahab Abdul Ghani serta bapa mertuaku Hj Abu..semoga kalian dalam perlindungan dan rahmat Allah.

Sempena hari ini, Sarah dan Syakir telah mengajak suamiku keluar jalan2 atas alasan penebusan janji masa dorang kena tinggal semasa aku membawa lawatan Kelab Staf sekolahku ke Langkawi pada awal Jun yang lalu.

So..suamiku telah membawa kami jalan2 sekitar Melaka...kami telah pergi ke Planetrium Melaka, Karnival Belon yang julung kalinya diadakan di Malaysia. Karnival belon ni bertemakan dasar laut dan telah diadakan di Jaya Jusco Melaka....memang best & kreatif .
Pastuh, otw nk balik kami singgah rumah Mak Su Siah ku yang terletak di Kampung Baru, Kuala Sg Baru Melaka...kebetulan plak ada cucu sulungnya balik kampung. Sarah memang suka budak2 ...apalagi beriya betul dia main dengan cucu mak su aku tuh..

Buat suamiku...terima kasih daun keladi, lain kali bawak jalan2 lagi ye sayang...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails