Ahad, Januari 16, 2011

CABARAN KERJA GPM DI AWAL TAHUN 2011

Assalamualaikum semua....

Sebenarnya aku x ade rase mcm x de moog nk jengah blog ku ini...rase mcm x ckup je kalau jengah kat sini....

Tapi akhirnya aku amik keputusan tuk telease tension dgn meluahkan sebahagian 'ketensionan' aku kt blog aku ni....hehehhe.....

Dah 2 minggu sekolah dibuka, keje rutin aku sebagai GPM atau dolu dikenali sebagai Penyelaras Pusat Sumber Sekolah mula melambak2....kalau x nk susah, senang je.... aku follow je yg aku da buat dlu2....just tukar tahun jer...hahahaha

Tapi.... bila aku terkenangkan kejayaan PSS sekolah aku ini yg telah dua tahun berturut2 dianugerahkan Pusat Sumber Sekolah(PSS) Cemerlang bagi kategori Luar Bandar peringkat Negeri Sembilan since last year..tak tergamak aku nk buat macam tu...:)

So tahun ni , aku plan nk wujudkan ruang 'Koleksi Setempat' plak dlm perpustakaan sekolah aku tuh....

Tapi tulah...bila bab kes nk wujudkan benda yg x de...al maklumla.....bz ler...tu x termasuk nk updatekn info2 terkini PSS aku n preparekn paperwork tuk program tahun ni .....

kalau boleh aku x nk la jadi macam ni.....
atau bak kata oghang Negeri Sembilan goman aku atau maksud eh rupa aku jadi mcm ni pulak nanti....
hahahaha..kalau goman aku da mcm ni konfem aku da sampai Tahap Stress Gaban'......hihihi

Aku mohon Allah akan sentiasa permudahkan urusan aku dalam aku menjalankan tanggungjawab aku sebagai GPM pada tahun ini dan tahun2 akan datang...itupun kalau dikekalkan sebagai GPM laie...:)

Aku amat berharap aku akan selalu macam ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails