Ahad, Mei 02, 2010

Memoir Seorang Guru : PSS SK Nuri & School Attack TV3 Team

Tanggal 15 Januari 2010 aku saja2 je htr email kpd 'Voice Out - School Attack Tv3' dengan mempromosikan PSS SK Nuri yang aku kendalikan sejak setahun yg lalu. Al maklumlah PSS SK Nuri ni telah dinobatkan menerima Anugerah PSS Cemerlang bagi kategori Sek. Ren. Luar Bandar peringkat Negeri Sembilan.

Tidak lama kemudian , pada 10 Mac 2010 aku telah dihubungi oleh Sharzany yg merupakan officer school Attack.Beliau memaklumkan akan memenuhi permintaan aku untuk 'attack' SK Nuri.

Wah! gembiranya hati aku.Aku tak sangka sama sekali yg permintaan aku terpilih. Sebab....apa yg aku tahu selalunya School Attack tu selalu gi sekolah Lembah Kelang je...

Yang paling best aku nk bg tau u all..... SK Nuri merupakan sekolah PERTAMA di Negeri Sembilan yang dorang 'attack'. bestkan?

So, tanggal 19 APRIL 2010 merupakan satu detik yg mengukir sejarah hidupku sebagai seorang guru. Alhamdullilah dengan izin-Nya aku telah dapat memahatkan kenangan manis yang pasti sukar dilupakan oleh semua warga sekolahku iaitu SK Nuri.

Pada tarikh ini aku telah dapat membawa team School Attack TV3 yg menjadi impian bukan sj semua murid tetapi guru-guru serta pekerja sekolah pun beriya2 utk menghayati program ini.



Aku bersama celebrity Maria Tunku Sabri...rezeki kami beliau turut hadir pada hari tersebut.



Cikgu-cikgu pra pun tidak ketinggalan.

Ini barisan cikgu2 berposing dengan Maria.
Acara sambutan ala2 puteri Minangkabau yang kiri tu anak dara aku...Siti Sarah...

Klau u all nk tgok byk lagi gbr sekitar program ni leh search Facebook PSS Nuri. Tapi gbr aku x byk mane pun...maklumla 'org bz' ari tu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails