Ahad, Julai 14, 2013

KENANGAN SCIENCE STORY TELLING KASTEK 2013

Aku sebagai Guru Pembimbing dan sekaligus menjadi guru pengiring kepada wakil SK Nuri iaitu adik Nur Syahira Aziz dari 3 Bestari. Cerita beliau berjudul ' The Running Water'....

Pertandingan ini merupakan peringkat Negeri Sembilan anjuran Jabatan Pendidikan Negeri Sembilan telah diadakan pada 03 Julai 2013 bertempat di SMK Kg Si Rusa , Port Dickson. Tema cerita berunsur Sains dalam Bahasa Inggeris tau...walaupun ETeMS telah berkubur,,,,,,

Walaupun hanya mendapat penyertaan dalam pertandingan ini tetapi bagi aku yang penting ialah pengalaman dan cungkil bakat baru murid. Yang paling bestnyer aku dapat mengenakan costume ' Little Bee' pada Shahira. Custome ini merupakan milik anak daraku Siti Sarah semasa beliau juga membawa cerita ini empat tahun yang lalu semasa beliau Tahun 2 lagi...huhuhuhu

Wakil sekolahku kali ini iaitu adik Nur Shahira merupakan Pengawas Pusat Sumber SK Nuri yang tidak popular & menonjol perwatakkannya...mungkin kerana dia murid agak pendiam...tetapi siapa sangka dia mempunyai semangat & daya keyakinan diri yg amat besar serta mengagumkan....aku bangga dengan dia! Tambahan pula mendapat sokongan & kerjasama daripada parent Shahira.

Bersama bingkisan ini aku iringkan sekali gambar  gambar kenangan yang sempat aku rakam sepanjang pertandingan ini berlangsung.


  Nur Shahira bersama aku di luar dewan

 Nur Shahira cool selepas sahaja persembahannya...ada yag belaiu terlupa 3, 4 ayat ...x pe yang penting penyampaian jelas n confident ....

                                            Sempat berlatih lagi.....

 
 cute n suwiiiiit...

 
 Dipasang mikrofon.....

  
menunggu giliran.....

 
 sangat bersahaja.....

 


keyakinan yang tinggi....

  Nur Shahira diinterview,,,,,,

 Tatty anak rakan sejawat GPM ku Ruzita Abu Bakar dr  SK Tampin juga turut mengambil bahagian....terserlah betapa komitmennye u Ita...huhuhu


Juruacaran penjaga masa

 Jom lihat pelbagai  costume peserta - peserta SST KASTEK tahun ini......

























Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails