Sabtu, Oktober 24, 2009

Danau Sakinah

Salam perkenalan untuk semua....Alhamdullilah...akhirnya pada tarikh keramat ini aku berjaya mempunyai blog aku sendiri. Tiada kata yang dapat aku gambarkan perasaan seronok, gembira dan pelbagai rasa riang. Semoga kelahiran blogku ini akan menjadi satu laluan agar aku menjadi seorang hamba Allah yang benar-benar hambaNya yang Dia inginkan.
Semoga juga blog ini menjadi laluan untuk aku terus memperolehi cahaya ketenangan dalam aku mengharungi liku-liku hidupku yang penuh dugaan dan cabaran.
'Danau Sakinah' yang merupakan nama blogku ini mempunyai makna yang tersirat di sebaliknya. Aku amat berharap cahaya ketenangan terus mewarnai kehidupan bersama suamiku,anak-anakku,ayahbondaku,adik-beradikku,anak-anak didikku, rakan-rakan guru yang seperjuangan denganku dan masyarakat yang berada disekelilingku.Sebab itulah aku memilih dan menamakan blogku ini 'Danau Sakinah' semoga segala yang ada pautan dengan diriku akan setenang air di danau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails