Ahad, Oktober 03, 2010

PERKHEMAHAN UNIT UNIFORM @ KO KURIKULUM 2010

Memoir seorang guru : Kenangan terindah.... ketika aku sama-sama menghadiri ...
Program : Perkhemahan Unit Uniform SK Nuri, Johol, NSDK
Tarikh: 25 Jun 2010
Jawatankuasa: Masak...
Biasalah post ni yg selalu aku join setiap kali sekolah tempat aku mencari rezeki mengadakan program....aku pun sebenarnyer enjoy sangat dgn keje masak memasak ni...Seingat-ingat aku tahun ni da 10 tahun aku di sekolah ini...dan selama itu jugaklah aku n the geng akan jadi chef2nyer.Selalunya aku n the geng yg jadi chef2 x lain x bukan aku, kak tina, kak nozra n dak Gee...hihihihi....Tapi 2010 ni SK Nuri dapat lgi sorang cikgu yg ada talent jadi chef gak iaitu kak Liza Bahaman...sebenarnyer ramai lagi cikgu2 SK Nuri yg leh masak kawah ni..hihihi

Maslina jeling yo ko...hihihi...maslina ni our PAR... mmg best.... sonang dapat keje dgn adik sorang ni...
Haa yg bju hijau tuh ketua chef Cikgu Nor Liza Bahaman ...yg bju ren tu Cikgu Gee...mmg ligat buat keje u...
Alamak hai...muka da bau kari ayam ...
memang sakit pinggang dibuat eh...tapi seronok! betul x kekwn...?
Pertandingan gajet...bestlah tengok bakat terpendam bdk2 ni...
tak nampak plak...sebenanyer yg aku pegang no papan tanda TKRS...tahniah kreatif
Bangga dgn kreativiti guru-guru penasihat Persatuan Puteri Islam...ini pintu masuk khemah mereka.
Da puas masak tadi...skrg giliran aku plak tgok bdk2 sekolah aku masak cekodok ...pertandingan tau...
Haa...ni yg nk test siapa layak jadi menantu teacher ni....hihihiTengoklah GPK 1 v all Pn Hjh Hamijah turut turun padang....dia tgh perhatikan cikgu Nor Zrah mngacau gulai.... x pe kak Nor ni x masuk dlm SKT kiter.....hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails