Jumaat, Disember 11, 2009

KENANGAN DI PESTA PULAU PINANG

Petang semalam aku memenuhi permintaan sahabatku Zurina yg meminta aku menghantarkannya ke bus stand Sg Nibong. Zurina nak balik ke Seremban untuk menemui anakanda kesayangannya Anas.
Bak kata pepatah 'Sambil menyelam minum air'. Aku pun mengajak sahabat-sahabatku yang lain iaitu Fizah dan Anidah turut serta menemaniku ke bus stand tu. Agenda utama kononnyer nak hantar Zurina, tetapi sementara menunggu basnyer sampai kamipun mengambil peluang singgah masuk ke Pesta Pulau Pinang.
Lihatlah gambar-gambar kenangan yang sempat dirakamkan. Kalau ditakdirkan tahun ini kami akhir PJJ di USM, rasenyer entah bila lagi kami berpeluang menjejakkan kaki ke pesta ini.

Anidah , Zurina dan aku di depan pintu masuk Pesta Pulau Pinang..alhamdulilah kami telah bersama sejak Tahun Kedua hingga Tahun Akhir di PJJ USM ini, walaupun bilik terhad untuk berdua saja...biasalah pandai adjust...hehehe

Aku bergambar bersama Zurina dan Fizah yang merupakan rakan 'seMajor' ku...
Sempat berposing ketika melakukan Spa Ikan dengan "Doctor Fish" seperti Garra Rufa...bila lagi nak manjakan kaki.
Aduhai geramnyer aku dengan teddy bear yg gebu-gebu ni. Aku dapat duga macamana aksi Sarah anakku bila dia tengok aku berposing dengan teddies bear ni...hehehe


Haaa...bukan aku sahaja, tengoklah aksi seorang lagi mak budak ni....Anidah rase macam nak berpaut pada kaki bear yang besar tu agaknye...hehehe


Adikku Fizah ni memang control ayu abih...orang solo la katakan...
Seronok gak bila dapat sama dengan kekawan macam ni sesekali. Tapi bila dah rase seronok ni automatik sure teringat kat family,especially anak-anak yang jauh di mata.
Keluargaku ....panjang umur dan murah rezeki kita datang sini ye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails